Tuesday 7 February 2012

Ulama Pas disuruh umngok untuk mentarbiah Tok Guru Nik Aziz



Tok Guru Nik Aziz perlu ditarbiah..


Ulama Pas perlu mentarbiah Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat supaya kembali ke pangkal jalan dan berhenti daripada bersikap hipokrit semata-mata untuk menjaga kepentingan politiknya bersama Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr. Mohd. Puad Zarkashi berkata, keengganan Nik Abdul Aziz menyatakan pendirian berhubung sokongan Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap keselamatan sebuah negara Israel baru-baru ini membuktikan beliau seorang pemimpin yang tidak berpendirian.

"Dia sepatutnya berkata sesuatu yang lebih tegas bukannya berdiam diri atau sekadar meminta penjelasan Anwar yang sebenarnya hanya satu helah.

"Nik Abdul Aziz sudah banyak menyeleweng, maka perlu ulama dalam Pas sendiri membawa beliau kembali ke pangkal jalan," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini. 

Utusan Pengampu Dalam Malaysia

Daripada utusan Malaysia dok sibuk suruh ulama Pas mentarbiah Tok Guru Nik Aziz lebih baik dan lebih elok suruh ulama muda Umno untuk mentarbiah Datuk Najib,Rosah Mansor serta kroni2 nya supaya bertaubat kembali ke jalan Allah...Dan menasihatkan Rosmah Mansor A.K.A PEREMPUAN PUAKA supaya jangan terus menghabiskan duit rakyat Malaysia semata-mata untuk kegunaan sendiri..Kalau duit Rosmah menabung dari kacil amat dialu-alu kan,nak melancong sampai ke Paris,Canada n all pun kami selaku rakyat Malaysia tak akan masuk campur......


No comments:

Post a Comment

Peringatan: Topengmaya tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive