Sunday 12 February 2012

400,000 ahli UMNO yang belum mendaftar


TopengMaya:Apa yang korng dapat kalau jadi ahli UMNO??Sebelum pilihan raya mungkin korang boleh dapat seratus dua selepas pilihan raya habuk pun tak daa...Lain la kalau korang pak dan mak menteri!!


 Majoriti daripada 400,000 ahli UMNO yang belum mendaftar sebagai pengundi adalah golongan muda dan pelbagai usaha akan dipertingkatkan bagi memastikan mereka tersenarai sebagai pengundi menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.
 
Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, Pemuda dan Puteri UMNO telah diarah memberi perhatian terhadap usaha tersebut.

"Kami berharap dalam tempoh dua minggu ini, usaha mengesan dan mendaftar kumpulan ini sebagai pengundi berhasil, itupun jika tarikh pilihan raya umum ditetapkan selepas tiga bulan," katanya selepas merasmikan Majlis Penerangan Perdana anjuran Puteri UMNO yang turut dihadiri oleh Ketuanya, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin di PWTC di sini hari ini.
400,000 ahli UMNO yang belum mendaftar??

TM berharap supaya 400,000 ahli tersebut mendaftar menjadi selain dari ahli UMNO..KAH KAH KAH..


@TopengMaya: Anak Muda Turun Tibai Barisan Nasional.


No comments:

Post a Comment

Peringatan: Topengmaya tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive