Thursday 9 February 2012

Penipuan Utusan Malaysia Yang Nyata!!


Utusan Malaysia semakin hari semakin parah,banyak isu2 yang telah berjaya diputarbelitkan oleh Utusan Malaysia...Berkata benar bagi Utusan Malaysia seperti melakukan satu kesalahan besar yang tidak dapat dimaafkan,itu lah Utusan Malaysia sebagai perkakas pemimpin Umno/BN masa kini.





Penduduk atau Ketua Umno Cawangan yang membantah kehadiran Datuk Seri Anwar Ibrahim di Felda Ulu Tebrau dan beberapa kawasan lagi??  Hanya Ketua Umno Cawangan dan geng setia Umno sahaja yang membantah jadi harus disabitkan dengan penduduk??


Demikianlah gesaan Ketua UMNO Cawangan Felda Ulu Tebrau, Mohamat Din Baharan yang membantah kehadiran Datuk Seri Anwar Ibrahim di Felda Ulu Tebrau termasuk di beberapa kawasan di sini Sabtu ini.

Adakah tugas kerajaan untuk membela rakyat apabila hanya bila PRU semakin dekat??Bila dekat PRU pak menteri dan mak menteri mula la tunjuk muka dekat rakyat,bila habis je PRU mula lah nak tunjuk taring masing-masing.

Sementara itu, Pengerusi Kawasan Rukun Tetangga (KRT) Felda Ulu Tebrau, Md. Rabu Kamat berkata, penduduk Felda berkenaan selama ini menyokong kerajaan yang ternyata membela nasib rakyat berbanding pembangkang yang hanya pandai menabur janji kosong.
Setahu TM hanya pemimpin UMNO/BN saja yang pandai menabur janji-janji kosong dan pandai menghabiskan duit rakyat-rakyat untuk kepentingan sendiri.


Jikalau Umno/BN merasakan mereka berada di landasan yang benar maka "Selamat Maju Jaya"untuk anda semua.





No comments:

Post a Comment

Peringatan: Topengmaya tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive