Wednesday 1 February 2012

[ Panas] Pengiktirafan Umno Terhadap Israel


Kepada Umno, Isreal bukan musuh mereka. Musuh utama Umno adalah orang Melayu Islam yang berada dalam parti PAS, PKR dan DAP.

Pemimpin Umno amat sedar, Isreal tidak menghalang mereka untuk terus meratah khazanah negara ini. Pemimpin Umno juga amat sedar Umno perlukan bantuan dan sokongan Isreal untuk melawan musuh-musuh politik mereka dikalangan orang Melayu Islam yang berada di dalam parti PAS, Keadilan dan DAP.





~ Bincang Isu ini di Facebook 

 Najib dan Mahathir serta pemimpin Umno yang lain sedar jika mereka tidak mengiktiraf dan menyokong Isreal, besar kemungkinan Umno bersama kroni mereka akan kalah dalam pilihanraya umum ke-13 nanti.

Di atas kesedaran inilah maka pemimpin Umno membawa masuk agen-agen Isreal untuk bersama Umno dan Barisan Nasional merangka dan mengimplimantasikan dasar perjuangan mereka.

Pemimpin Umno amat sedar jika rakyat tahu agenda zalim yang dirancangnya, rakyat akan bangkit menentang Umno. Justeru, Umno dan BN dengan sedar merelakan agent Isreal, Apco bebas menentukan halatuju pentadbiran negara.

Bagi Umno dan BN; rakyat yang menghalang rasuah dan penyelewengan adalah musuh dan perlu dihapuskan seperti terbunuhnya Altantuya Shaariibuu.

No comments:

Post a Comment

Peringatan: Topengmaya tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive