Friday 27 January 2012

Najib Tak Tahu Menahu Tentang Video Seks Baru






Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata beliau tidak tahu menahu mengenai satu video baru yang didakwa melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ditanya dalam sidang media lewat malam ini selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno di PWTC, Najib juga berkata perkara itu sepatutnya ditanya kepada Datuk T yang membuat dakwaan itu.

"Saya tak tahu, kena tanya dialah, jangan tanya saya," katanya.

Ditanya sekiranya beliau telah menonton video tersebut, Najib juga berkata beliau tidak tahu.

2 comments:

  1. Kenapa la malaysia ni terlalu baik kat pendatang asing...........Datu Askay tu bukan asal malaysia. Dan dia tu mualaf pulak........baik hantar balik ke negara asal dia.

    ReplyDelete
  2. Kerajaan Malaysia ni terlalu baik kat pendatang asing, Datu Askay tu bukan asalnya rakyat Malaysia...dia orang bagi kerakyatan. Mualaf pulak tu....berani bersumpak laknat di Masjid. Kita yang memang lahir dalam Islam pun tak berani ...dah setengah abad umur kita. Kerajaan Malaysia bazirkan duit buat siasatan polis dan perbicaraan di Mahkamah untuk tentukan kesahihan video tu. Baik duit tu dibelanjakan untuk perkara yang berfaedah. Bahlol betul! kerajaan malaysia ni....buang negeri saja si ASKAY tu tak guna satu sen pun. DSA pun tak guna...berkawan dengan orang macam tu. Sumpah laknat di Masjid konon nak menegakkan kebenaran, dia ingat untuk tunjuk kepada orng ramai. Harus diingat Allah s.w.t maha mengetahui akan apa yang kita lakukan dan maha besar azab Allah s.w.t keatas orang yang mempermainkan agama Allah.

    ReplyDelete

Peringatan: Topengmaya tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...